Klacht Dutchdeals.net: Pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348528
Gebruiker
Leonie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen. Eerst een klacht ingediend bij post.nl. Volgens post.nl moet Dutchdeals een klacht bij post.nl indienen als het pakket niet bezorgd is. Ik heb al 5 mails gestuurd naar dutchdeals.net of ze contact met mij willen opnemen. Ik krijg geen enkele reactie.

De oplossing

Contact met mij opnemen. Bestelling vergoeden of alsnog sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutchdeals.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leonie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dutchdeals.net reageert niet. Ook niet op klachtenkompas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dutchdeals.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen