Klacht Dutchdilight.com: Op 11-04 heb ik een vogeltjeslamp besteld en betaald en deze is tot op heden niet bezorgd

Klachtnummer
# 611065
Gebruiker
Lieke Verhoeven
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 11-04 (!) hier een vogeltjeslamp besteld. Ondanks allerlei toezeggingen, beloftes en zelfs een ‘garantie’ dat hij al verstuurd zou
zijn heb ik tot op heden nog steeds niks ontvangen.

Bellen en mailen heeft geen enkele zin want ze reageren voor het gemak gewoon niet meer. Echt waardeloos!

Ik heb echt heel veel spijt dat ik hier iets besteld heb want deze oplichters hebben me mooi 139,95 afhandig gemaakt.

Gewenste oplossing

De lamp z.s.m. bezorgen of voor een andere oplossing zorgen, zoals bijvoorbeeld het terugstorten van het aankoopbedrag (= 139,95 + 4,99 verzendkosten).

2 reacties

  1. Auteur
    Lieke Verhoeven
    Datum
    De klacht is nog steeds niet opgelost. Ze hebben niet eens op de klacht gereageerd. De enige reactie die ik kreeg was dat ze de lamp aan PostNL aangeboden hadden, maar als ik de track & trace code bekijk staat er dat PostNL nog niks ontvangen heeft van Dutch Dilight. Zoals verwacht heb ik de lamp dus nog steeds niet ontvangen.
    Dus weer een zoveelste leugen. En dit noemt zichzelf een 'bedrijf'. Firma list en bedrog zou een passender naam zijn. Heel triest dit.
    Oplossen aub! Stuur gewoon die lamp op of zorg voor een andere oplossing, zoals het terugstorten van het aankoopbedrag + de verzendkosten. Zo moeilijk is dat toch niet?
  2. Auteur
    Lieke Verhoeven
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Niet eens contact opgenomen. Geeft wel aan wat voor kansloos bedrijf het is.

Ook een klacht indienen over Dutchdilight.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen