Klacht Dutchdilight.com: Op 11-04 heb ik een vogeltjeslamp besteld en betaald en deze is tot op heden niet bezorgd

Lieke Verhoeven

Ik heb op 11-04 (!) hier een vogeltjeslamp besteld. Ondanks allerlei toezeggingen, beloftes en zelfs een ‘garantie’ dat hij al verstuurd zou
zijn heb ik tot op heden nog steeds niks ontvangen.

Bellen en mailen heeft geen enkele zin want ze reageren voor het gemak gewoon niet meer. Echt waardeloos!

Ik heb echt heel veel spijt dat ik hier iets besteld heb want deze oplichters hebben me mooi 139,95 afhandig gemaakt.

De lamp z.s.m. bezorgen of voor een andere oplossing zorgen, zoals bijvoorbeeld het terugstorten van het aankoopbedrag (= 139,95 + 4,99 verzendkosten).

Lieke Verhoeven
    De klacht is nog steeds niet opgelost. Ze hebben niet eens op de klacht gereageerd. De enige reactie die ik kreeg was dat ze de lamp aan PostNL aangeboden hadden, maar als ik de track & trace code bekijk staat er dat PostNL nog niks ontvangen heeft van Dutch Dilight. Zoals verwacht heb ik de lamp dus nog steeds niet ontvangen.
    Dus weer een zoveelste leugen. En dit noemt zichzelf een 'bedrijf'. Firma list en bedrog zou een passender naam zijn. Heel triest dit.
    Oplossen aub! Stuur gewoon die lamp op of zorg voor een andere oplossing, zoals het terugstorten van het aankoopbedrag + de verzendkosten. Zo moeilijk is dat toch niet?
    Lieke Verhoeven
    Nog steeds niet opgelost. Niet eens contact opgenomen. Geeft wel aan wat voor kansloos bedrijf het is.

Ook een klacht indienen over Dutchdilight.com?