Opgelost door Dutchdilight: Uitstellen van leveringen. Beloften niet nakomen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 319387
Gebruiker
Online InterieurShop
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beloften dat er geleverd gaat worden, schuift op. Een levering naar onze klant hebben we geannuleerd en wachten nog steeds op creditering.

De andere levering is nog steeds niets over bekend. Het beantwoorden van onze mails is zwaar onder de maat. Vanwege het importeren van hun producten, weten ze zelf niet wanneer hun onderdelen binnen komen.

Daar mogen de klanten niet de dupe van zijn. Wij vinden dat erg kwalijk en onbeschoft, omdat we het gevoel krijgen niet serieus genomen te worden.

Zeg gewoon dat je het product niet kan leveren en stuur het geld gewoon terug als je niet kan leveren.

Gewenste oplossing

Creditering van de 2 bestellingen binnen 5 werkdagen!
Geboden oplossing
Alles is netjes afgehandeld en na een goed gesprek wordt de samenwerking hervat. De klacht hebben ze keurig afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Dutchdilight
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Vlijter, U als winkelier heeft bij ons - de producent in totaal 4 lampen besteld sinds onze samenwerking maart 2018.
    Telkens voor 4 verschillende relaties van u 2 lampen zijn dezelfde dag uitgeleverd.
    ALLE LAMPEN MET VOGELTJES WORDEN - VOOR 16 H BESTELD -DE VOLGENDE DAG GELEVERD! ZIE OOK BOL.COM WAAR WE O.A. OOK OP LEVEREN.
    De 3e en 4e lamp (houten lampen) is contact over, omdat wij ze inderdaad niet volgens de beloofde tijd konden leveren, door gebrek aan onderdeel, dat onze leverancier steeds beloofd te leveren, maar niet tijdig levert. Vandaar van ons uit de hoop en belofte de lampen spoedig te kunnen leveren. Daar onze leverancier nog steeds in gebreke blijft is besloten de bestelling te annuleren. Deze week liet u ons weten op 20 augustus dat u uw geld retour wenst binnen 5 dagen. Deze 5 dagen zijn nog niet verstreken, toch dient u nu al uw klacht in. Met het overmaken van het geld is de klacht afgehandeld. Wij hebben getracht alles naar behoren af te handelen. Daarbij vinden wij het uiteraard heel vervelend 2 producten niet tijdig te hebben kunnen leveren, met alle gevolgen van dien voor uw klant. Jammer daarom dat u publiekelijk nu moet reageren, immers u krijgt u geld terug voor 25 augustus en hebben we alles naar behoren afgehandeld.

    Eigenlijk zijn al onze klanten altijd zeer tevreden over de levering, zie de reviews op www.dutchdilight.com, zie de reviews bijvoorbeeld op bol.com en Amazon. Deze twee niet geleverde lampen hebben nu net onderdelen die onze leverancier nu net even niet op voorraad had. Iets wat we uiteraard nu zelf in productie hebben en eind augustus volledig op voorraad hebben.
    jammer dat DUTCH DILIGHT - die heel goed levert in zo n slecht daglicht komt te staan door een andere ondernemer, door 1 onvoorziene voorraad issue.
    We snappen goed dat dit ook voor u en uw client heel vervelend is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dutchdilight?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen