Opgelost door Dutchdilight: Uitstellen van leveringen. Beloften niet nakomen.
Details
Klacht
Beloften dat er geleverd gaat worden, schuift op. Een levering naar onze klant hebben we geannuleerd en wachten nog steeds op creditering.De andere levering is nog steeds niets over bekend. Het beantwoorden van onze mails is zwaar onder de maat. Vanwege het importeren van hun producten, weten ze zelf niet wanneer hun onderdelen binnen komen.
Daar mogen de klanten niet de dupe van zijn. Wij vinden dat erg kwalijk en onbeschoft, omdat we het gevoel krijgen niet serieus genomen te worden.
Zeg gewoon dat je het product niet kan leveren en stuur het geld gewoon terug als je niet kan leveren.
Gewenste oplossing
Creditering van de 2 bestellingen binnen 5 werkdagen!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.