Klacht DutchFitnessJunkie: wettelijk bepaald: retour zending -geld terug. Nee dus!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489994
Gebruiker
BozeBos#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een hoofdhangmat besteld bij Dutch Fitness Junkie. Het duurde lang voordat hij eindelijk werd geleverd. Ik had de bestelling al geannuleerd. Vervolgens werd de bestelling toch geleverd. Echter de hangmat was niet bruikbaar doordat er een onderdeel ontbrak. Voor retourzending moest ik gebruikmaken van een formulier. In de eerste instantie kreeg ik toestemming om te retourneren maar direct erna dat het niet kon. Want ik had de hangmat gebruikt. Terwijl dat niet kon want hij was niet compleet! Ik heb de consumentenbond geraadpleegd en men vertelde dat ik volledig in mijn recht stond. Dat is mooi maar ik krijg mijn geld er niet mee terug!

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug, het is geen grote som geld maar het is gewoon onrechtvaardig en niet correct. Ze speculeren erop dat ik het er bij laat zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DutchFitnessJunkie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeBos#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben niet eens gereageerd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DutchFitnessJunkie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen