Klacht DutchFitnessJunkie: wettelijk bepaald: retour zending -geld terug. Nee dus!!

BozeBos#1

Een hoofdhangmat besteld bij Dutch Fitness Junkie. Het duurde lang voordat hij eindelijk werd geleverd. Ik had de bestelling al geannuleerd. Vervolgens werd de bestelling toch geleverd. Echter de hangmat was niet bruikbaar doordat er een onderdeel ontbrak. Voor retourzending moest ik gebruikmaken van een formulier. In de eerste instantie kreeg ik toestemming om te retourneren maar direct erna dat het niet kon. Want ik had de hangmat gebruikt. Terwijl dat niet kon want hij was niet compleet! Ik heb de consumentenbond geraadpleegd en men vertelde dat ik volledig in mijn recht stond. Dat is mooi maar ik krijg mijn geld er niet mee terug!

Ik wil gewoon mijn geld terug, het is geen grote som geld maar het is gewoon onrechtvaardig en niet correct. Ze speculeren erop dat ik het er bij laat zitten.

Wij vinden dat DutchFitnessJunkie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BozeBos#1
Ze hebben niet eens gereageerd!

Ook een klacht indienen over DutchFitnessJunkie?