Klacht Dutchgp.com: Geen geld retour na verloop tickets via resell platform dutchgp.com

Klachtnummer
# 555697
Gebruiker
Sebastiaan Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 augustus 2021 via het resell platform mijn weekend tickets verkocht voor de GP van Zandvoort. Per mail kreeg ik een bevestiging dat de tickets verkocht waren en dat het geld hiervan binnen 10 werkdagen zou worden overgemaakt. Na 10 dagen niets ontvangen en dus contact opgenomen met dutchgp com en cm tickets. Beide verwijzen naar elkaar betreffende het retourbedrag. Wederom contact opgenomen en vanwege overmacht zou het geld nog niet zijn overgemaakt en het zou nogmaals 14 extra werkdagen duren. Aangegeven dat ik dit geen stijl vind en dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug gestort wil zien. Tot op heden wederom niets ontvangen.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug gestort op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutchgp.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutchgp.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen