Klacht Dutchgp.com: Ticket verkocht via dutchgp resell platform maar na weken nog geen cent teruggekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556239
Gebruiker
MKroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 augustus heb ik via het dutchgp resell platform een weekendkaart van 585 euro verkocht (op uitdrukkelijk verzoek van de organisatie dit zo te doen ipv bijv. via Marktplaats) en hiervan ook per e-mail bevestiging ontvangen. Terugbetaling van het geld zou binnen 10 werkdagen plaatsvinden. Inmiddels zijn we 19 werkdagen verder en nog geen cent ontvangen. Helpdesk is telefonisch niet te bereiken en reageert niet op e-mail. Zo laat een mooi evenement toch een zure nasmaak na. Deze organisatie is duidelijk niet zo happig op uitbetalen.

De oplossing

Gewoon reageren, actie ondernemen en het geld zo spoedig mogelijk retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutchgp.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MKroon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nogmaals aangeschreven - nog steeds geen enkele reactie !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dutchgp.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen