Klacht Dutchital Media: Ik ben door de accountmanager van Dutchital Media, de heer Lex van Dijk, onjuist en wellicht bewust,

Rusen33

Ik ben door de accountmanager van Dutchital Media, de heer Lex van Dijk, onjuist en wellicht bewust, onvolledig geïnformeerd.
Mij werd verteld dat ik kon adverteren op een groot scherm in het Esso Tankstation.
Op de gevel van dit Station hangt ook een groot scherm.
In het verkoopgesprek met Lex van Dijk wees hij mij op het vele verkeer wat langs het tankstation rijdt en dat zij goed zicht hebben op het grote scherm aan de gevel van het Esso tankstation.
Nu blijkt echter dat ik adverteer op een klein televisiescherm in de winkel boven de kassa. Lex van Dijk heeft in zijn verkoopgesprek nooit de woorden 'winkel' en 'kassa' genoemd. Was dit namelijk wel het geval geweest dan had ik nooit geadverteerd.
Ook in de overeenkomst staat niet duidelijk vermeld dat het om een monitor gaat in de winkel boven de kassa. Ik ben dan ook van mening dat Lex van Dijk van Dutchital Media mij bewust heeft misleid.
Op dag één van de overeenkomst heb ik dit gemeld maar volgens Dutchital Media kunnen zij niets meer doen omdat de overeenkomst is ondertekend (??) Hiermee verschuilt Dutchital Media zich achter de getekende overeenkomst. Ze 'vergeten' echter dat een overeenkomst ontbonden kan worden als beide partijen hiermee akkoord gaan.
Dutchital Media neemt niet de verantwoording over het feit dat zij duidelijker in de bevestigingsmail en in de overeenkomst moesten melden dat het ging om een advertentie in de winkel boven de kassa en weigeren te ontbinden.
Dutchital Media kiest er liever voor om €300,- "rijker' te worden dan een ontevreden klant tevredenstellen.

De betaalde factuur aan mij restitureren.

Dutchital Media is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dutchital Media?