Klacht Duthler Woondesign: Afhandeling van de klacht

Arve

Het gaat hierom een bank (prijs € 1300,00) die in mei 2014 is aangeschaft. Na 3-4 maand ontstond er een bolling in de vulling, stof begon te rimpelen en de zitplek aan de rechterkant(als je op de bank zit) is door gaan zakken. Klacht meerdere keren bij Duthler aangegeven en 6 december 2014 bezoek gehad van een medewerker, foto's genomen, doorgestuurd naar de fabrikant. Dit heeft geresulteerd in het feit dat de bank op 7 januari 2015 opgehaald is voor de afwikkeling van de klacht(en) van de bank door de fabrikant (Cartel Living Culemborg). Op 22 januari 2015 is de bank weer afgeleverd. De afwikkeling van de klacht heeft geen resultaat opgeleverd, het enige wat de fabrikant heeft gedaan is de kussens etc opgeklopt. Aan het doorzakken hebben zij m.i. niets gedaan. Weer contact gehad met Duthler, maar deze wil niets meer doen en houdt zich vast aan de bevindingen, afhandeling van de klacht door de fabrikant.

Het liefst het aankoopbedrag terug, want wij hebben geen vertrouwen meer in het product, of de bank weer naar de fabrikant voor een naar onze mening de beste oplossing.

Wij vinden dat Duthler Woondesign hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Duthler Woondesign?