Opgelost door Duurzaam Consumer: Bedrog, smerige marketing, oplichterij

content Opgelost
#ph

Ik word gebeld en als ik aangeef dat de informatie niet klopt zegt de mevrouw aan de telefoon dat ik het niet juist heb! Onbeschoft!

Recht van verzet toepassen bij energiedirect en duurzaam consumers, zodat ik niet meer wordt gebeld.

Duurzaam Consumer
    Geachte heer Honcoop, allereerst onze welgemeende excuses voor de wijze waarop het gesprek heeft plaatsgevonden. U heeft inderdaad herhaaldelijk aangegeven dat de informatie niet correct is en daar had onze medewerkster op moeten reageren. Wij hebben een en ander uitgezocht en u heeft gelijk. De laatste keer dat u benaderd bent is er onterecht een positieve status gegeven aan uw dossier. Dat is de reden dat u dan gebeld wordt. Wij hebben uw dossier gedeactiveerd en deze zal nu conform de AVG wetgeving verwijderd worden. Wij zullen u niet meer benaderen. U heeft ook de IVR na afloopt goed doorlopen dus wij zullen uw gegevens per vandaag uploaden naar het Bel-me-niet register. Het verwerken aldaar duurt meestal een week of 4-6. Daarna mogen partijen u niet meer benaderen op uw mobiele telefoonnummer. Mocht u nog beschikken over een vaste lijn thuis dan dient u deze ook nog te registreren omdat de registratie op telefoonnummer plaats vind.

Nogmaals onze welgemeende excuses en ik hoop dat hiermee een en ander duidelijk is geworden en is rechtgezet,
    Management Duurzaam Consumer

#ph
akkoord

Ook een klacht indienen over Duurzaam Consumer?