Klacht Duwo: Duwo weigert de problemen met het WiFi op te lossen

Anoniem

Voor de afgelopen 3 maanden proberen mijn huisgenoten en ik bij duwo de problemen met het wifi aan te kaarten en op te lossen. Duwo blijft vertellen dat er naar gekeken word en dat zij het gaan oplossen wat nog steeds niet gebeurt is. Nu zouden zei deze week het internet oplossen, helaas is gebleken dat dit voor ons pand niet zal gaan om onbekende redenen. Ikzelf heb aangeboden om mijn eigen netwerk op te zetten, dit viel niet in goede aarde. Duwo en de partij die het levert(ziggo-ittdesk) blijven naar elkaar wijzen voor wie het zou moeten oplossen.
Heb a meerdere malen met verscheidene mensen binnen beide partijen gesproken en zeker de denigrerende manier waarop ik word behandelt bij duwo word niet gewaardeerd. Na meerdere gesprekken met dezelfde persoon vertelt hij mij dood leuk dat het de eerste keer is dat hij deze klacht hoort terwijl ik fysiek bewijs heb van mijn persoonlijke en mijn huisgenoten hun gesprekken met hem.

Duwo erop aanspreekt dat dit niet de manier is hoe je met huurders om kan gaan en dat ik/wij hun betaald om de beloofde service ook te verlenen

Anoniem
    graag zou ik alsnog een oplossing voor de problemen zien
    Duwo
    Hi, We vinden het vervelend om te lezen dat je zulke problemen hebt ondervonden en dat je ook tussen 2 muren bent gezet (DUWO en het bedrijf dat het internet regelt). Helaas was je niet enige met dit probleem en heeft de ITTdesk als het goed is, alles opgelost en moeten er geen issues meer zijn. Mochten die er wel zijn, laat het ons weten. Dan gaan we er voor je achteraan! ^Charlotte

Ook een klacht indienen over Duwo?