Klacht DVD Outlet: Bestel, betaal, val dood.

Klachtnummer
# 253603
Gebruiker
L Schutte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Graag wil bij dezen mijn teleurstelling uitspreken over de slechte service van DVDOutlet.

Ik heb op 27 december 2016 de cd Sul Sentiero van Sergio Cammariere besteld en een mail gekregen waarin stond dat de cd tussen 6 en 10 leverdagen had. Toen ik nadien nog niets had ontvangen en zelf contact opnam (omdat DVDOutlet niet de moeite nam om mij te informeren over de te late levering), kreeg ik een mail die beloofde dat de cd er rond 10 januari zou zijn.
Intussen werd mijn bestelstatus op Bol.com, via wie de bestelling was gedaan, veranderd in "verzonden", terwijl er helemaal niets verzonden was.

Tot op heden (het is intussen 3 februari 2017) heb ik nog niets ontvangen; ook niet een bericht met verdere informatie over mijn bestelling, de mededeling dat levering niet mogelijk is of dat niet bekend is óf en zo ja wanneer de cd nog komt.
Wat een bedroevend slechte service.

Ik heb nu via Bol.com mijn bestelling geannuleerd, maar ik zal nooit meer iets bestellen bij DVDOutlet en mijn slechte ervaring delen met de Consumentenbond.

De oplossing

Een excuus, een toelichting over waarom ik geen informatie krijg over mijn (reeds betaalde!) bestelling en verbetering van de service.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DVD Outlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen