Opgelost door DWA Products: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 169649
Gebruiker
H.A.W. Demming
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18 maart 2016 een schoenenveger besteld en betaald via Ideal.
Op 15 april via mail vriendelijk gevraagd wanneer we deze kunnen ontvangen.
Als antwoord gekregen dat hij hem nog niet binnen had gekregen, moest uit Duitsland komen. Maar zou snel mogelijk binnenkomen.
Dan zou hij direct opdracht geven om hem naar ons toe te sturen.
Na 14 dagen wachten maar eens gebeld naar hem, zei dat we 3 mei een paar dagen naar Limburg gingen en langs Valkenswaard kwamen en de veger dan konden ophalen........neeeee dat kon niet zei hij want hij was niet thuis.
Hij zei dat hij hem 6 mei op zou sturen zodat we hem 7 mei binnen zouden hebben. Nou dus niet. Een week later via de site hem vriendelijk verzocht dat hij het gestorte bedrag maar terug moest storten omdat hij niet kon leveren.
Daarop geen reactie gekregen, ook geen terugstorting.
We voelen ons opgelicht.

De oplossing

Wij willen heel graag het betaalde bedrag 92,23 euro teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DWA Products hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H.A.W. Demming
    Datum
    Het betaalde bedrag 92,23 euro is teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A.W. Demming
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DWA Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen