Klacht DX Dealextreme: Erg trage bezorging pakketje.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 329193
Gebruiker
E.F. Lindert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na bestelling (alle tekst was in Nederlands) en directe betaling via PayPal, vroeg ik na 2 weken waar mijn pakketje bleef. In het Engels kwam een antwoord dat ik na 4 weken (na de bestelling) opnieuw contact moest opnemen. Na 5 weken heb ik dat gedaan. Geen antwoord. Na 6 weken kreeg ik een email die leek op een trackinglist. Maar die kon ik niet lezen, omdat de gegevens in Chinese karakters waren weergegeven. Na PayPal om restitutie van mijn bedrag te hebben gevraagd, raadden ze mij aan om nog wat extra geduld te oefenen. Na 11 weken werd het pakketje bezorgd. Men had het vanuit China per "ground transport"verzonden...

De oplossing

Niets. En ik zal ook nimmer contact met ze zoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DX Dealextreme hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.F. Lindert
Datum
Uiteindelijke oplossing
U zegt dat DX Dealerextreme niet antwoordt op de klacht. Dat komt bekend voor... Toen ik ze vragen stelde over de zending van het pakketje kreeg ik ook nimmer antwoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DX Dealextreme?