Klacht Dycla Living: Artikelen besteld en betaald maar geen artikelen en geen antwoord

Klachtnummer
# 268951
Gebruiker
Sanneke0611
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling gedaan 2 mnd geleden en ook betaald maar ik krijg totaal geen reactie op mijn mail of messenger berichten.
Ja het is druk maar antwoord geven over mijn bestelling is niks teveel gevraagd
Het gaat verdorie om een bedrag van rond 160 euro

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn bestelling krijg en daar ook een bevestiging van

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen