Klacht Dycla Living: Besteld, betaald maar nog niet geleverd en geen reactie.

Klachtnummer
# 295235
Gebruiker
KidsYoep
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een wandbord besteld. Maar nog niks ontvangen. En ik krijg ook helemaal geen reactie op mailtjes of berichten.Jammer dit.

De oplossing

Graag reactie en of snelle levering graag voor 24 maart ivm verhuizing. Bestelling is voor mijn nieuwe huis.

3 reacties

  1. Auteur
    KidsYoep
    Datum
    Helaas heb ik helemaal nog niks gehoord van Dycla living over mijn bestelling. Over 2 weken ga ik naar mijn nieuwe huis. En zou hem toch graag aan de muur willen hangen. Graag reactie. Gr. Marianne Mooy
  2. Auteur
    KidsYoep
    Datum
    Helaas nog steeds niks gehoord. Jammer dit. Graag bericht of reactie aub.
  3. Auteur
    KidsYoep
    Datum
    Helaas nog steeds niks gehoordđŸ˜©

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen