Opgelost door Dycla Living: Besteld maar niks geleverd en geen gehoor.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 272124
Gebruiker
Erica85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 mei een wandrek besteld bij dycla living. Er stond bij vanwege drukte kan het leveren langer duren. Een aantal keer gebeld geen gehoor. Mail gestuurd niet beantwoord. Het is inmiddels sept en ben dus waarschijnlijk opgelicht!

De oplossing

Geld terug of leveren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erica85
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze heeft het wandbord opgestuurd. Het was wel bijna 14 weken na bestelling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen