Klacht Dycla Living: Heel slecht bedrijf

Klachtnummer
# 267597
Gebruiker
CherrKost
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 mei 2 voordeurbordjes besteld voor Moederdag, tot op heden geen reactie op mail/telefoon/Facebook, privé berichten op Facebook worden gelezen maar niet op geantwoord en berichten van mij en meerdere mensen met klachten worden verwijderd van de Facebook pagina, ben het wachten inmiddels echt zat.

De oplossing

Mijn 2 voordeurbordjes binnen krijgen met gewenste tekst of anders stap ik naar kassa en de politie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen