Klacht Dycla Living: Na bijna 17 weken nog niks geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 281374
Gebruiker
Jaliefe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26 juli bestelling gedaan bij dycla living. Een wandbord als cadeau voor de kids van vrienden van ons. Ook meteen via ideal betaald. Levertijd zou 4-6 weken zijn. Prima, komt t optijd binnen voor eind september. (Dus op tijd besteld dacht ik)En in eens is de levertijd aangepast van 4-6 weken naar 12-14 weken. Geen bericht of iets gehad. We zijn nu 16.5 weken verder en heb nog niks gekregen. Mails gestuurd, gebeld, fb. Ik ben nu zover dat ik een advocaat inschakel en ook die gemaakte kosten op haar ga verhalen. En aangifte ga ik ook doen.

De oplossing

Bestelde "feijenoord" bord leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Jaliefe
    Datum
    Nu weer een paar dagen verder. En zie ik via kalchtenkompas weer een nieuwe reactie en daar reageert dycla living wel op.!!! Frappant. Geen reactie op die van mij. Terwijl dat nu idd 17 weken terug is dat ik besteld en betaald heb!!!

    De oplossing is deze week leveren en anders is het aangifte gaan doen vrijdag.
    Kiezen of delen. Leveren of aangifte (leuke reclame voor je bedrijf)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaliefe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Leveren!!! Of geld retour!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen