Klacht Dycla Living: Na bijna 17 weken nog niks geleverd
Details
De klacht
26 juli bestelling gedaan bij dycla living. Een wandbord als cadeau voor de kids van vrienden van ons. Ook meteen via ideal betaald. Levertijd zou 4-6 weken zijn. Prima, komt t optijd binnen voor eind september. (Dus op tijd besteld dacht ik)En in eens is de levertijd aangepast van 4-6 weken naar 12-14 weken. Geen bericht of iets gehad. We zijn nu 16.5 weken verder en heb nog niks gekregen. Mails gestuurd, gebeld, fb. Ik ben nu zover dat ik een advocaat inschakel en ook die gemaakte kosten op haar ga verhalen. En aangifte ga ik ook doen.De oplossing
Bestelde "feijenoord" bord leverenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.