Klacht Dycla Living: niet reageren op verzoek contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 264667
Gebruiker
EvelynM
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In mei van dit jaar een wijnbord besteld. Reeds 3 x per e-mail contact gezocht met de vraag wanneer de levering verwacht wordt. Ook een openbaar bericht op Facebook geplaatst. Tot op heden geen enkele reactie. Heb al wel moeten betalen. En nu?

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    EvelynM
    Datum
    Ik verwacht per omgaande terugbetaling van het door mij betaalde bedrag. Bestelorder = 2017001295. hoogte bestelling € 80,90.
  2. Auteur
    EvelynM
    Datum
    Graag reactie
  3. Auteur
    EvelynM
    Datum
    Ik wil per omgaande het door mij betaalde bedrag retour!
  4. Auteur
    EvelynM
    Datum
    Reactie graag. Noch geld noch bord noch reactie ontvangen.
  5. Auteur
    EvelynM
    Datum
    Nu binnen 1 week reactie anders ga ik aangifte doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EvelynM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondanks meerdere berichten geen enkele reactie ontvangen van Dycla.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen