Klacht Dycla Living: Op 29 april 2018 bestelling wijnrek betaald, maar tot nu toe nooit iets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 320278
Gebruiker
marcor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 29 april 2018 een wijnrek besteld. Nog steeds niets ontvangen, ondanks een mail en reactie via facebook. Waarop ook niet word gereageerd. Ik had zo gehoopt dat ik het wijnrek nog zou ontvangen maar heb er nu echt een gard hoofd in.

Gewenste oplossing

Ik zou het heel erg fijn vondenkbaar om mijn wijnrek alsnog te mogen ontvangen

Bijlagen

Geboden oplossing
Zoals gewoonlijk geen enkele reactie van mevrouw. Het is dus echt een oplichtster en ik ben nu via paypall bezig om mijn geld terug te krijgen. Schandalig wat een oplichtster is dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen