Klacht Dycla Living: Oplichting van zeer zware aard.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319106
Gebruiker
deb-boon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

wijnrek besteld op 9-3-2018 meteen betaald. Nu inmiddels 21-08 nooit ontvangen. Twee keer gemaild met mevrouw. laatste keer gemaild dat ik mijn order wil cancellen en geld terug. Hier heb ik nooit meer iets op gehoord. Inmiddels aangifte gedaan van internet oplichting en ik denk eraan rechtsbijstand in te schakelen voor een zaak tegen mevrouw. Daar betaal ik premie voor.

Gewenste oplossing

Geld terug. Het rek leek me heel mooi maar de lol is eraf.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen