Op 8 Januari een bord besteld, tot op heden niets ontvangen, geen reactie op mails, geen antwoord op telefoon en idd zoals bij meerdere zoals ik zie blokkade via FB.
De oplossing
Alsnog mijn bestelde bord ontvangen en wel zo snel mogelijk, met excuus minimaal voor al het wachten en niet reageren
1 reactie
Auteur
Flits 2018
Datum
Jammer dat er wederom niet gereageerd wordt, krijg toch heel sterk de indruk dat hier een stel fikse oplichters bezig is. Alles wat ik wil is het bestelde bord, zo moeilijk moet dat toch niet zijn, ben benieuwd maar heb weinig hoop dat er ook maar iets gebeurd en ondertussen blijven ze gewoon doorgaan. Nogmaals ik wil mijn bord en excuus en ander betaal het bedrag maar terug, het is niet hoog maar toch. Ben onderhand erg boos
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Flits 2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben verbaasd dat er nu ineens , na mijn laatste berichtje wel een reactie komt. dit was een noodgreep om reactie uit te lokken. Op mails, telefoon en via messenger al maanden geen reactie dus dit was t laatste wat ik kon proberen. Ik was geblokkeerd maar na het eerste bericht ineens alleen de oude berichten erop, reacties van weken en jaren geleden. Ik zie dat ik dus komende week mijn bord eindelijk, na goed 4 maanden wachten, zonder iets te horen eindelijk ga krijgen, we kijken er erg naar uit. Zodra we het bord in goede orde hebben ontvangen zal ik zeer zeker op de website als reactie geven dat het er toch is, maar eerst zien en dan geloven, vriendelijke groet
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Dycla Living?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.