Opgelost door Dycla Living: Wandbord besteld, betaald maar niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266555
Gebruiker
B.J. ten Berge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft op 31maart een wandbord besteld bij Dycla Living. Netjes € 80 betaald via paypal.
Op 2 juni het eerste contact gehad met Ramona over de verwachte levertijd. . Ik kreeg een antwoord met excuses dat het bord in de maak was, en in de loop van de volgende week verstuurd werd.. Tot op de dag van vandaag heeft ze niks ontvangen.
Zoals gebruikelijk heeft ze vriendelijk een aantal berichten bericht gestuurd via Messenger, zelfs vandaag nog, berichten worden wel gelezen maar niet beantwoord, telefoon word niet opgenomen, er word dus op niks gereageerd.
Ramona mijn vrouw voelt zich in de maling genomen door jou.
Je moet je schamen om zo met je klanten om te gaan.
Drukte is geen excuus om helemaal nergens op te reageren,
ga zo door dan is de drukte snel afgelopen.

Berry

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk dat het bord wat ze besteld heeft geleverd word.
Bestelnummer 2017000830

Graag een welgemeend excuus aan het andres van mijn vrouw.

1 reactie

  1. Auteur
    B.J. ten Berge
    Datum
    Mijn vrouw heeft inmiddels contact gehad met Dycla Living.
    Heeft netjes een excuus gehad, en de belofte dat het bord binnen een week geleverd word.
    Bord is vandaag geleverd, en ziet er goed uit.
    Uiteindelijk is het netjes opgelost, dank hiervoor.
    Een welgemeende tip, hou je klanten op de hoogte als leveringen uitlopen,

    Mvg Berry

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.J. ten Berge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen