Klacht Dycla Living: Wandbord besteld en betaald niets ontvangen!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285144
Gebruiker
Bacchus Johanna
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 5 december een wandbord besteld en betaald €95,19 , niet gehoord wanneer dit komt!!! Het is voor de verjaardag van mijn dochter. Erg teleurgesteld over alles. Paar keer gebeld geen antwoord ingesproken en gevraagd om terug te bellen geen antwoord!!! Mail gestuurd geen antwoord!!! Een pb op Facebook geen antwoord!!!

De oplossing

Mijn geld terug!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Dycla Living
    Datum
    https://www.dyclaliving.nl/c-1968615/verzendtermijnen-en-kosten/
  2. Auteur
    Bacchus Johanna
    Datum
    De verrassing voor mijn dochter is een grote teleurstelling!!!! Ik wacht het nog even af.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn het zo snel mogelijk op te sturen?
    Graag een reactie!
  3. Auteur
    Bacchus Johanna
    Datum
    Ik hoor maar niets van u hoelang moet ik nog wachten op het bord? Anders wil ik graag dat u het geld terug stort!!
  4. Auteur
    Bacchus Johanna
    Datum
    Waarom geeft u nog steeds geen antwoord? Hoe lang moet ik nog wachten op het bord? Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn geld terug te storten?Graag een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bacchus Johanna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds is er geen oplossing!!! Dit kan toch niet. Hoeveel mensen zijn van dit bedrijf al de dupe? Als je wat onbetaald meeneem in een winkel, en dat zien ze, bellen ze de politie waarom doen ze hier niets aan????
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen