Klacht Dycla Living: Wandbord besteld en betaald niets ontvangen!!!

Bacchus Johanna

Op 5 december een wandbord besteld en betaald €95,19 , niet gehoord wanneer dit komt!!! Het is voor de verjaardag van mijn dochter. Erg teleurgesteld over alles. Paar keer gebeld geen antwoord ingesproken en gevraagd om terug te bellen geen antwoord!!! Mail gestuurd geen antwoord!!! Een pb op Facebook geen antwoord!!!

Mijn geld terug!!!!

Dycla Living
    Bacchus Johanna
    De verrassing voor mijn dochter is een grote teleurstelling!!!! Ik wacht het nog even af.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn het zo snel mogelijk op te sturen?
    Graag een reactie!
    Bacchus Johanna
    Ik hoor maar niets van u hoelang moet ik nog wachten op het bord? Anders wil ik graag dat u het geld terug stort!!
    Bacchus Johanna
    Waarom geeft u nog steeds geen antwoord? Hoe lang moet ik nog wachten op het bord? Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn geld terug te storten?Graag een reactie.

Bacchus Johanna
Nog steeds is er geen oplossing!!! Dit kan toch niet. Hoeveel mensen zijn van dit bedrijf al de dupe? Als je wat onbetaald meeneem in een winkel, en dat zien ze, bellen ze de politie waarom doen ze hier niets aan????

Ook een klacht indienen over Dycla Living?