Opgelost door Dycla Living: Wel betaald geen levering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 281106
Gebruiker
Wen2910
Datum
4 reacties

Details

De klacht


eind augustus een wandbord besteld bij deze "winkel" tot op heden niets ontvangen. Daarnaast wordt er ook niet gereageerd op mailtjes en de telefoon wordt niet opgenomen.
Achteraf lees ik allerlei klachten betreffende deze "winkel" ik raad anderen aan hier niets te kopen

De oplossing

geld retour €82.85

4 reacties

  1. Auteur
    Dycla Living
    Datum
    Beste,
    Op onze site kunt u te allen tijden onze verzendtermijnen bekijken, ook alvorens een bestelling te plaatsen. Waarom heeft u bij ons besteld als u de verzendtermijn u niet bevalt?
    Of wilde u heel graag bij onze kleine aantal minder aardige klanten horen?

    P.S. Het aangegeven ordernummer klopt niet, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons het juiste ordernummer door te sturen?
    Hartelijk bedankt, alvast.

    Met vriendelijke groet,
    Dycla Living
  2. Auteur
    Wen2910
    Datum
    Wat een vriendelijk bericht.
    Vind het bijzonder dat er nu direct gereageerd wordt, terwijl ik al meerdere malen gemaild heb, vandaag nog.
    Ik heb op uw eigen mail van de bevestiging van de bestelling geantwoord, dus daarin staat zeker het goede ordenummer lijkt me en deze heb ik over genomen.
    27 aug heb ik die mail ontvangen.
    Ordernummer 2017001536
    Ik zie het betaalde bedrag van €82,85 graag tegemoet. (Zie mail)
  3. Auteur
    Dycla Living
    Datum
    Goedenavond,

    Aangezien uw klacht niet terecht is en uw bezoekers advies gemeen is bedoeld , dan is ons bericht zeer vriendelijk, inderdaad.
    Tijdens het bestellen bent u akkoord gegaan met onze verzendtermijnen, dat betekend dat u binnen nu en 2.5 weken uw bestelling kunt verwachten.

    Echter, uw bestelling annuleren en het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening is voor ons geen enkel probleem, mits we van u een schriftelijk verzoek met gegronde rede van de annulering ontvangen, welke wij bij ontbangst zullen beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Dycla Living
  4. Auteur
    Wen2910
    Datum
    Ik moet zeggen dat ik zeer verbaasd ben dat u via deze site wel reageert (en snel ook) en niet op verscheidene mailtjes of telefoontjes. Het niet reageren was namelijk de reden dat ik bij Klachtenkompas een bericht hebt geplaatst.
    In mijn eerste of tweede mailtje was mijn vraag of u me kon vertellen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Ben blij dat u nu dan wel een antwoord hierop kan geven.
    En mijn negatieve advies aan toekomstige klanten komt vanwege deze slechte (lees: geen) communicatie.
    Maar zoals eerder vermeld ben ik blij dat u nu wel een antwoord kunt geven op mijn vraag, jammer dat het op deze manier moest. Ik zie dan ook graag mijn bestelling uiterlijk 3 december tegemoet! Dank u voor het reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wen2910
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gekochte spullen zijn bezorgd, al was het wel 2 dagen later dan de afgesproken datum. Blij met Klachtenkompas.nl want na mijn klacht op deze site, was er contact met het bedrijf!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dycla Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen