Klacht Dymo: cashback betalen

Klachtnummer
# 270561
Gebruiker
rb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een DYMO labelprinter gekocht met 50€ zgn cash back. Ik moest dit opsturen naar een bedrijfje in Luxemburg (uiteraard heb ik de scan) maar deze 50 euro is nooit terug gestort en er word nergens op gereageerd!

De oplossing

Mijn Cashback zoals beloofd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dymo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dymo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen