Klacht Dymo: Dymo cashback bij Labelwriter 450 die niet wordt geaccepteerd.

Klachtnummer
# 196135
Gebruiker
MarcvanVeen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Dymo Labelwriter 450 gekocht bij bol.com en heb op de website van Dymo gelezen dat er een cashback aktie is. Daarvoor moet je de strepjescode opsturen naar Belgie, inclusief betaalbewijs en kreeg je een percentage retour. In mijn geval 12 euro. Inmiddels de brief met gewenste informatie op eigen kosten verstuurd naar Dymo en een week later kreeg ik te horen dat het is afgewezen omdat de factuur niet overeenkomt met streepjescode. Ik kon een nummer bellen, maar daar wordt aangegegevn dat de medewerkers in training zijn. Ik begrijp totaal deze manier van klantenbinding niet.

De oplossing

Alsnog het beloofde bedrag gerestitueerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dymo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dymo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen