Klacht Dymo: Leugen Cashback actie

Zreefer

Dymo heeft een cashback actie gehad bij verkoop van een printer met extra labelrollen. Hierbij dienden de bon en de streepjescodes van de verpakking gezonden te worden naar het bedrijf en binnen 8 weken zou het procentuele bedrag (40% boven de €100,-) terug komen op je rekening. Inmiddels al bijna 4 maanden verder, al een maand in gesprek met Dymo en geen oplossing. Ook daar vallen de leugens 'ik heb u gebeld' en 'ik heb u gemaild'. Reclame komt er genoeg van ze binnen, maar een email en telefoontje waar over gesproken wordt blijft uit.
Producten zijn dus verkocht onder valse voorwendselen! Bij googlen op het probleem doen ze dit bij velen. Schandalig!

Volledige bedrag retour en apparaat met toebehoren terug. Ga liever naar een bedrijf wat geen leugens verspreid en je daarna nog een maand aan het lijntje houdt met leugens

Wij vinden dat Dymo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dymo?