Klacht Dymo: Leugen Cashback actie

Klachtnummer
# 92777
Gebruiker
Zreefer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dymo heeft een cashback actie gehad bij verkoop van een printer met extra labelrollen. Hierbij dienden de bon en de streepjescodes van de verpakking gezonden te worden naar het bedrijf en binnen 8 weken zou het procentuele bedrag (40% boven de €100,-) terug komen op je rekening. Inmiddels al bijna 4 maanden verder, al een maand in gesprek met Dymo en geen oplossing. Ook daar vallen de leugens 'ik heb u gebeld' en 'ik heb u gemaild'. Reclame komt er genoeg van ze binnen, maar een email en telefoontje waar over gesproken wordt blijft uit.
Producten zijn dus verkocht onder valse voorwendselen! Bij googlen op het probleem doen ze dit bij velen. Schandalig!

De oplossing

Volledige bedrag retour en apparaat met toebehoren terug. Ga liever naar een bedrijf wat geen leugens verspreid en je daarna nog een maand aan het lijntje houdt met leugens

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dymo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dymo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen