Opgelost door Dymototaal.nl: Geen Sales en aftersales support ?!?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 27107
Gebruiker
Gosephe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Dymototaal een Dymo laberwriter 450 besteld om de adres etiketten voor mijn pas geboren zoon te kunnen printen. Ondanks dat op de website vermeld stond dat er voorraad was kreeg ik na 2 dagen geen bevestiging van verzending. Contact opgenomen, leveringsprobleem Dymo importeur.

Na 3 dagen zending geannuleerd en een krediet nota zou worden opgesteld. Dit was 5 maart, tot op heden niks meer vernomen behalve op 6 maart een reactie dat er een leveringsprobleem is. Hierop aangegeven dat ik de zending al geannuleerd heb en graag mijn geld geretourneerd wilde hebben. Meerdere emails verzonden en gebeld, tot op heden geen reactie.

De postbode is uiteindelijk wel met het pakket langs gekomen wat ik direct geretourneerd heb. Meteen een email gestuurd en Dymototaal ingelicht. Nadien geen reacties meer.

De oplossing

Aangezien ik niks ontvangen heb, nog voor de levering de order gecanceld heb gaarne zoals toegezegd mijn geld retour!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dymototaal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gosephe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dymototaal.nl?