Opgelost door Dymototaal.nl: Wacht al bijna 3 weken op mijn Flymo Easicut 500ct heggeschaar!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68503
Gebruiker
d.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 juli een flymo easicut 500ct heggeschaar besteld en deze ook al betaald via ideal.
Ordernummer is 542.
Ik wacht dus al 18 dagen op mijn verzending die door dymototaal.nl binnen 5 werkdagen gelevert zou worden.
Bellen naar dymototaal lukt niet , ze zijn niet bereikbaar krijg je als antwoord.
Mailen werkt ook niet.... ze beantwoorden binnen 24 uur je bericht wordt er beloofd, na inmiddels 5 mails nog geen antwoord gekregen.
Niet netjes van dymototaal.nl
Ik hoop dat ik nu via deze weg een antwoord of reaktie krijgt op de vraag wanneer mijn pakket wordt verzonden ?
met vriendelijke groet,
Een verdrietige klant.

De oplossing

Wil graag het produkt ontvangen waar ik voor betaald hebt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dymototaal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    d.
    Datum
    Dymototaal heeft inmiddels gereageert via een email en mijn geld terug gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
d.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dymototaal.nl?