Klacht Dynafix: Dynafix wil IPhone niet terugsturen.

sad Niet opgelost
Beker

Dynafix heeft mijn gloednieuwe IPhone nu al een week in bezit. Na ontvangst hebben ze mij gemaild dat ik de "zoek mijn IPhone functie" moet uitschakelen.
Ik heb hun instructies direct opgevolgd, maar de status blijft onveranderd staan op "Wacht op informatie klant". Ik heb meer dan 15 mails gestuurd naar 2 verschillende adressen maar krijg geen antwoord. Ook telefonisch zijn ze onbereikbaar. Van Hollands Nieuwe een ander nummer gekregen, uiteindelijk had ik Huub aan de lijn. Ik heb hem gezegd dat ik mijn telefoon ongerepareerd direkt terug wil. Volgens Huub kan dit niet omdat de zoek mijn IPhone functie uitgeschakeld moet worden.
De reparatie wordt ook niet in behandeling genomen om dezelfde reden.
Ik betaal voor een telefoon die bij Dynafix ligt.

Ik wil mijn telefoon direct terug.
Ik wil niet dat Dynafix er aan gaat sleutelen.
Ik wil compensatie van de verzend- en telefoonkosten.

Dynafix
    Geachte klant,

Wanneer wij de reparatiegegeven erbij pakken zien we dat het toestel reeds op 07-11-2017 retour is gezonden. Wegens privacy redenen mogen wij het track & trace nummer hiervan niet openbaar plaatsen echter geeft deze aan dat het toestel reeds op 08-11-2017 succesvol is afgeleverd.

Kunt u aangeven of de klacht hiermee is verholpen? Mocht dit zo zijn, zou u de klacht op klachtenkompas dan willen sluiten?

Dynafix Wecare-team.
    Beker
    Na plaatsing van mijn klacht is mijn toestel inderdaad direkt verstuurd.De reparatie was in behandeling genomen, de klacht is niet geconstateerd.
    Ik kan nog steeds niet bellen.

Geen oplossing

Ook een klacht indienen over Dynafix?