Klacht Dynafix: Fraude; Bedriegerij met nepschadefoto's, onterechte prijsopgave en na ontvangst niks gerepareerd!!

DavidM

Kort en krachtig mogelijk ,

Betreft Nokia 930 Lumia. Issues :
accu laad niet, telefoon start niet op bij leegstand / wegvallende stotterend geluid met bellen / microfoon werkt niet met whatsapp en bij video.

Telefoon opgestuurd 6 juli bij the Phonehouse.
11 juli zie ik in Track & Trace schadefotos van een ander toestel, duidelijk herkenbaar door microsoft logo ipv Nokia.
Verhaal gaan halen bij the Phonehouse en Dynafix gaf toe er is een fout gemaakt.
Toestel is 12e naar externe partij gestuurd.
14 dagen later is er een onterechte prijsopgave gemaakt van displayschade, 191 euro!
Na klacht op klacht.nl worden er weer excuses gemaakt door Dynafix en is er ineens tijdens transport schade ontstaan. Ik ga kosteloos onder garantiereparatie mijn foon terugkrijgen.
Zojuist de foon opgehaald. Alle issues zijn NIET hersteld!
Contact met Dynafix: tig x gebeld meerdere mails naar ze en via phonehouse , geen 1 afspraak tot nu toe nagekomen, nepschades gezien, het is klaar!

Na 5 weken onzin, oplichterijpraktijken afspraken niet nakomen en onzorgvuldig handelen door Dynafix zonder dat er ook maar iets gerepareerd is ben ik het helemaal zat.
Ik neem niet meer genoegen met weer het hele proces van toesturen, zogenaamd repareren wat niet gebeurd.
Ik ben onbeschoft behandeld, voorgelogen middels 2x displayschade en zichtbare schadefotos van andere toestellen, hoor elke keer andere verhalen van Dynafix medewerkers en niemand weet precies wat er al die tijd met mijn foon gebeurd is.
Ik heb na vandaag definitief nul vertrouwen in reparatie door Dynafix.

Ik wil compensatie, ik verwacht een compleet nieuw , geen Refurbished Nokia 930 Lumia (dat zie ik nu dat dat niets uitmaakt) en ik wil mijn geld terug voor de laatste 5 weken abonnement wegens niet kunnen gebruiken van het toestel waar ik maandelijks voor betaal. en elke week die het nog langer gaat duren!

Dynafix
    Geachte klant,

Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via klacht.nl en willen u ook vragen verdere vragen en reacties via die weg bij ons kenbaar te maken.

Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?