Klacht Dynafix: 16 dgn nieuwe i phone 7+ die niets meer doet en niet vergoed wordt!!

Mhollink

Nieuwe i phone 7 + gekocht via Vodafone Enschede, na 16 dgn deed hij spontaan niets meer, wat opzicht vreemd is voor een nieuwe telefoon. Viel niet binnen garantie van 14 dagen om een nieuwe te krijgen­čś│, 2 dagen erbuiten, eigenlijk 1 dag maar Vodafone was op die zondag niet open! Had er al meteen een slecht gevoel bij, erg slechte recensies van bedrijf dynafix en mijn argwaan was niet onterecht!
Kreeg 2 dagen later mail dat mijn nieuwe i phone 7 + niet vergoed werd zou sprake zijn van valschade en er zouden 2 pinnetjes bij oplaad gedeelte missen?? Ik gebeld: maar ik heb hem helemaal niet laten vallen, nou kon het ineens ook komen door een niet originel oplader of de oplader er verkeerd in doen??? Ik werd steeds bozer is niet gebeurd, hoe komen ze erbij.!
Nu wordt ik van kastje naar de muur gestuurd maar niemand kan me helpen!!
Geen service dit!
Dit kan echt niet moest ook nog onderzoekskosten betalen anders komt de telefoon niet terug, oh ja de telefoon kan overigens niet gemaakt worden?? Das ook erg vreemd! Er bestaat ook nog iets van bewijslast want 1 ding is zeker ik heb er niets verkeerds mee gedaan! Voel me echt opgelicht dit gevoel gun je niemand, je werk hard voor zo'n dure telefoon en dan krijg je deze niet vergoed..., moet een systeemfout zijn!!
Hoe nu verder??

Nieuwe i phone 7+ ontvangen

Dynafix
    Geachte klant,

De reden dat het toestel niet meer werkt is omdat deze volledig leeg is. Tijdens de controle van het toestel heeft de monteur geconstateerd dat 1 pinnetje van de laadconnector volledig is afgebroken en 2 andere zijn verbogen. Dit kan alleen ontstaan door foutief gebruik. Denk hierbij aan (zoals eerder aangegeven) niet originele laders of accessoires gebruiken in de lightningpoort of bijvoorbeeld het onnatuurlijk bewegen van het toestel terwijl een lader of accessoire is aangesloten. Dit betreft geen fabricagefout daar het toestel dan al vanaf dag 1 niet had opgeladen, niet pas na 16 dagen. De prijsopgave is dan ook terecht opgemaakt en zal ook gehandhaafd blijven. Uw verzoek tot en kosteloos vervangen van het toestel kan niet gehonoreerd worden.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.
    Mhollink
    Het vervelende is dat ik niets fout heb gedaan, alles is origineel en er is niets gebeurd!
    Ik wordt nu van iets beschuldigd waar ik geen fout aan heb, een nieuw toestel die al vanaf dag 1 niet oplaad kan niet mijn fout zijn!
    Het rare aan alles is dat jullie zeggen dat het toestel niet meer te repareren is terwijl ik naar een gsm maker ben geweest en die zegt dat is onzin kan gewoon gerepareerd worden ook had hij dit in 18 jaar zolang hij in dit vak zit nog nooit mee gemaakt of gezien! Volgens hem is het onmogelijk om dit kapot te maken, de oplader kan er namelijk op 2 manieren in zoals u weet!
    Ik wordt vals beschuldigt van iets terwijl ik het gevoel heb dat ik een kapotte i phone heb gekregen mss wel moedwillig...
    Echt ik vind dit heel erg en dit kost me zoveel energie ben echt boos!
    De maker zegt al zou je de telefoon laten vallen terwijl hij aan de oplader ligt breken er nog geen pinnetjes af. Maar nogmaals het is niet gebeurd!
    Hoe kan het zo zijn dat jullie vertellen dat het niet meer gerepareerd kan worden terwijl ik hem heb wel heb laten maken voor ÔéČ50,00???
    Dan voel je je toch echt bedonderd!!

Dynafix
    Geachte klant,

Een officieel Apple reparatiepunt voert hier geen reparaties op uit en zal een omruil (swap) aanbieden conform de voorwaarden van Apple. Tevens zal deze klacht door geen enkel officieel Apple reparatiepunt onder garantie verholpen worden. Wij gaan dan ook niet uit van de uitspraken die een onbevoegde derde partij doet. Tevens zullen zij geen gebruik maken van originele onderdelen wat een reparatie als deze tot een risico maakt.

Mocht u het niet eens zijn met de garantievoorwaarden en/of reparatieprocedures welke wij hanteren, dan kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht bij de garantieverlener voor te leggen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?