Klacht Dynafix: 3x duidelijk aangegeven dat telefoon te warm word (59 °c !) en batterij klachten

Klachtnummer
# 128614
Gebruiker
pawarana
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3x duidelijk aangegeven dat telefoon (HTC ONE M7) te warm word (59 °c !) en batterij klachten.
Toestel wilde niet meer opladen naar een half uurtje navigeren na een temperatuur bereikt te hebben van 59 °c !
Toestel werd erg snel warm/heet bij het een draaien van app,s (spellen erg heet), 3x aangeboden voor reparatie bij Dynafix.
Ook nog mijn telefoonnummer er bij gevoegd voor vragen of uitleg, geen vragen geen reactie...
Uiteindelijk een refurbished toestel gekregen (toestel zag er netjes uit), mag je toch verwachten dat ze dit xtra goed gecheckt hebben, maar nee hoor doet de GPS het niet bij geen enkele app!!!! (Sygic, Satallite check, GPS status (play store))
(lokatie modus staat uiteraard op "zeer nauwkeurig")
Moet ik weer de landkaarten er bij gaan trekken!?
Ook moet ik bij vermelden dat Dynafix altijd aangeeft dat er "standaard" de nieuwste firmware er op gezet wordt, ook hier heeft Dynafix steken laten vallen, nml ik moet de (nieuwste update van 27 mei 2015!) 7.19.401.22 (260.82mb) nog installeren!!
Kortom dit bedrijf is BynaNix

De oplossing

ik weet het niet meer, kom maar met een voorstel

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte Pawarana,

    We vinden het erg vervelend dat het swap toestel niet naar behoren functioneert en willen graag meedenken om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.
    We zien dat het toestel is aangemeld via HTC en om die reden verzoeken we u hierover contact op te nemen met HTC zodat zij hiervoor een passende oplossing kunnen bieden, Zij kunnen hierin meer en sneller iets voor u betekenen. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen