Klacht Dynafix: 3x ter reparatie en klacht komt terug

Thomc

Inmiddels is mijn iphone 4s, 3x gerepareerd tegen het wifi grey out probleem.
te bedenken in een tijdbestek van nog geen 5 maanden tijd......
Het bedrijf is zo waardeloos dat ze deze klacht niet onder controle kunnen krijgen.
The phone house waarbij ik mijn abonnement afgesloten heb (KPN), is net zo waardeloos omdat zij alleen kunnen reageren met; 'wat vervelend voor u'.... Wat inderdaad een goede conclusie van hun is.
Mijn telefoon is 1,5 jaar oud, en heb nog zeker 6 maanden garantie hier op.
Wanneer gaat er een partij actie ondernemen om dit niet te repareren apparaat te vervangen??
Een collega van mij heeft het zelfde probleem gehad, hierbij heeft t-mobile direct een nieuw toestel via de post hem opgestuurd, wat getuigt van wel goede service!
Ik weet dus wel waar ik in het vervolg mijn abonnement afsluit.

actie ondernemen waar de klant WEL iets aan heeft!!!
of goed repareren (dit blijkt helaas niet mogelijk), dan maar een nieuw toestel
betaal al genoeg per maand....

Dynafix
    Geachte heer, mevrouw Coppens,Allereerst onze welgemeende excuses voor deze verlate reactie!Daar ons bedrijf pas recentelijk is aangemeld op Klachtenkompas.nl, waren wij niet eerder in staat om u van een reactie te voorzien.
    Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer vervelend is dat uw toestel zo vaak bij ons in reparatie is geweest. Uit controle van uw gegevens is gebleken dat u uw toestel inmiddels is omgeruild.
    Ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor al het ongemak!
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
    Sharon, Dynafix WeCare Team