Klacht Dynafix: Aan een schakeling van leugens

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338613
Gebruiker
Maro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds mei in discussie met dit ‘vreemde’ bedrijf.Mobiel heen voor reparatie, nergens te vinden, na 3mden wel te vinden, krijg m terug ongemaakt, maar worden wel kosten gerekend.Heb bewijs dat ze eerst niet van het bestaan van mijn mobiel wisten en toen wel, maar ja, mag bewijs van hun leugens niet aanleveren.Confronteer Gsmweb via wie ik het toestel heb, en die geven ook niet thuis.Sta dus gewoon in de kou

De oplossing

Ik zou al blij zijn als ze mijn bewijs aanhoren en dan moeten ze vanzelf het geld terug betalen(maar t bewijs wilen ze daarom vast niet horen)

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Ofwegen,

    We zien dat u over deze zaak ook al uitgebreid contact heeft gehad met onze social media afdeling en zullen de klacht hier dan ook sluiten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix Wecare-team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er word gewoon niet geluisterd naar het bewijs van slecht handelen van hun
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen