Klacht Dynafix: De oorzaak van het probleem is niet onderzocht, toestel alleen tegen betaling retour

MotorBak#895

De diagnose die ik van dynafix kreeg over mijn kapotte toestel klopt niet..!!...
Zij zeggen dat uit onderzoek door technici is geconstateerd dat het toestel door
valschade is kapot gegaan. Maar dat is dus niet het geval, want ....(het klopt wel dat het is beschadigd, dat kun je zien, haha)..maar dat is dus niet de reden van het niet functioneren..!,want het toestel heeft gebruikers krassen, het scherm is beschadigd,(krassen) ...verder werkte alles prima!! Tot het moment dat het toestel opeens uitvalt..vanaf het ene op het andere moment, niet na een val zoals wordt gesuggereerd......daarom was dit voor mij een reden om het op te sturen.
En dan constateert dynafix dat het kapot is gegaan door valschade dat is gewoon onjuist...
en dan de reparatie kosten!, die zijn nog veel meer dan het toestel ooit heeft gekost!! buiten alle proporties! Ik ben zeer teleurgesteld in de oplossing die dynafix mij aanbied en als ik dit had geweten had ik het uiteraard niet ter reparatie aangeboden. Nu ben ik mijn toestel kwijt, of als ik het terug wil, kost het me 50 euro! Zij zeggen dat ze het van de fabrikant alleen het hele toestel mogen maken (dus ook het scherm)en dat valt niet onder de garantie...?.

ik heb al afstand gedaan van het toestel want ik heb geen zin om hierin zoveel energie te steken .....maar ga wel andere mensen waarschuwen om niet het toestel hier naar toe te sturen, het is slecht reclame.
Ik had mijn toestel terug willen hebben zodat ik een second opinion kan laten doen bij een ander bedrijf en dat kan ik nu niet, dat neem ik ze kwalijk, wekt absoluut geen vertrouwen.
Niet Niks geen oplossing.......ja..repareren tegen abnomale hoge kosten...veel meer dan het toestel ooit heeft gekost..en dan komen ze steeds met hetzelfde verhaal dat het niet onder de garantie valt.....lekker makkelijk....ben er helemaal klaar mee..heb geen tijd er nog meer energie in te steken....maar ga nooit met dit bedrijf in zee!

Ook een klacht indienen over Dynafix?