Klacht Dynafix: Dynafix - Vodafone SIM kaart wordt niet meer herkend in Samsung Galaxy S4 - 10 maanden oud

Renatewijma

Bij Vodafone op 3-12-13 nieuw abonnement afgesloten voor 2 jaar. Na 10 mnd accepteert Samsung Galaxy S4 plots de SIM-kaart niet meer.
Ter reparatie aangeboden @ Vodafone. Toestel wordt opgehaald door Dynafix. Er zit bij inname toestel breuk in t glas (zit er al paar weken) maar dit is geen probleem voor mij. Probleem is dat SIM niet meer herkend wordt.
Na 4 weken stilte ontvang ik email dat toestel thuis afgeleverd wordt. Ik blij.
Vandaag is toestel afgeleverd… echter NIET gerepareerd. Ik stuur toestel weer mee met monteur en geef aan dat ik wil dat toestel gerepareerd wordt.
Via twitter neem ik contact op met @DynafixNL en @VodafoneNl om te vragen waarom ik geen prijsopgave ontvangen heb maar wel email dat toestel vandaag afgeleverd wordt.
Omdat er breuk in glas zit valt niet onder garantie. Reparatie is alleen mogelijk als ik ook glas laat repareren a 270 euro bij Dynafix. Allen mijn probleem - SIM kaart is niet mogelijk!!!

SIM kaart wordt niet meer herkend door toestel. Dit is een bekend probleem bij Samsung Galaxy S4. Ik wil dat SIM-kaart probleem opgelost wordt.

Dynafix
    Geachte Renatewijma,Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw reparatie. Inmiddels hebben wij via een andere weg contact en zijn wij daar ook tot een overeenkomt gekomen met betrekking tot het oplossen van uw klacht.Wij hopen deze klacht dan ook naar tevredenheid afgehandeld te hebben!Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?