Klacht Dynafix: Dynafix Care B.V. zijn een stelletje oplichters!

Joris

Eind vorig jaar heb ik een telefoon, een Samsung S4, gekocht in Schiedam bij de GSM Kliniek. Deze had vrij snel last van het snel ontladen van de accu nadat deze was opgeladen. Gesproken met de GSM Kliniek en die verwijzen mij naar het service punt van Dynafix. Daar kreeg ik eerst het advies om de telefoon te resetten en dat heb ik gedaan. Echter bleef het probleem Daarom heb ik hem half mei weer naar het servicepunt gebracht en is het toestel opgestuurd. En hier begin de bureaucratie en arrogantie van Dynafix. 2x een standaard antwoord waar ik niets mee kan. Het toestelkomt uit erenigde Arabische Emiraten en dus mogen ze me niet helpen. ONZIN! Ik heb dit toestel in Nederland gekocht bij een geregistreerd winkel......!

Ik EIS dat ik geholpen wordt onder de Nederlandse garantie bepalingen zoals dat door de Nederlandse wet verplicht gesteld is!

Dynafix
    Geachte Joris,Wij begrijpen dat dit een heel erg nare siruatie is! Indien u het toestel in Nederland heeft aangeschaft gaat u er natuurlijk niet van uit dat het een toestel uit de Verenigde Arabische Emiraten betreft! Dit is echter wel waar uw leverancier, de GSM Kliniek, uw toestel heeft ingekocht.Dynafix is een reparatiecentrum, wij zouden u natuurlijk het allerliefst een reparatie aanbieden! Spijtig genoeg is dit echter geen mogelijkheid voor ons: Dynafix heeft de licentie en de onderdelen om Europese Samsung toestellen te repareren, maar met een toestel uit de VAE kunnen we u niet helpen. Daar uw toestel niet voor de Europese markt bedoeld is, functioneert Samsung Europe niet als garantieverlener; De kosten voor het onderzoek en transport kunnen wij eveneens niet bij hen claimen, vandaar dat u dit in rekening gebracht krijgt. De verkopende partij is verantwoordelijk voor After Sales Service en om ervoor te zorgen dat u garantie kunt claimen: Wij raden u derhalve aan dit probleem bij de GSM Kliniek aan te kaarten.Met vriendelijke groet,
    ^SGE Dynafix WeCare Team
    Joris
    Het blijft raar dat de klant de dupe is van deze vreemde gang van zaken. De enige goede oplossing was kosteloos het toestel ongeprepareerd terugsturen en niet blijven verplichten die 36 euro te betalen. Omdat ik geen andere keuze heb moet ik onder protest dit accepteren. Maar spreken van goede service kan ik niet.

Joris

Ook een klacht indienen over Dynafix?