Klacht Dynafix: Dynafix is telefoon kwijtgeraakt

Maurice

Op 20 mei heeft dynalogic mijn sony xperia z opgehaald voor reparatie. Na twee weken niets te hebben vernomen contact gehad met vodafone en dynalogic. Ik moest contact opnemen met dynafix. Dynafix zou achterhalen waar mijn toestel zou zijn en mij terug bellen. Na een week niets te hebben gehoord zelf contact opgenomen. Toen werd gezegd dat ik zelf hier achteraan had moeten bellen. Slechte communicatie! Nog geen antwoord waar mijn toestel zou zijn. Na herhaardelijk contact met vodafone, dynalogic en dynafix bleek het toestel te zijn verdwenen. Dit antwoord kwam pas na 2 maanden!! Deze week iedere dag contact gehad met dynafix. Er wordt een nieuw toestel aangeboden. Deze kan vandaag(24 juli) geleverd worden. Na het afgesproken tijdstip weer gebeld naar dynafix want toestel is niet geleverd. Blijkt het nieuwe toestel ook kwijt te zijn geraakt tijdens transport.

Ik wil graag heel snel een passende oplossing! Graag zo spoedig mogelijk mijn nieuwe toestel leveren! En een vergoeding voor gemaakte kosten!

Dynafix
    Geachte,Dat uw toestel na reparatie bij de koerier bleek zoekgeraakt, vinden wij enorm spijtig! Hierdoor heeft u het langer moeten stellen met het leentoestel vanuit uw provider. Het toestel welke wij hebben ingezet om uw verloren toestel te vervangen is niet op tijd aan de chauffeur overhandigd, deze was echter (gelukkig) niet kwijt! Maandag 28 juli is het vervangende toestel alsnog bij u geleverd. Daar u deze nu een tijdje in huis heeft, vragen wij u graag via deze weg of wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn of dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
    Maurice
    Ik zou graag een vergoeding willen zien van gemaakte telefoonkosten. Ik moest steeds zelf contact opnemen met jullie omdat er totaal niet gecommuniceerd werd naar hoe het ervoor stond. Ik heb meerdere keren te horen gekregen dat een medewerker mij terug zou bellen, wat niet gebeurde. Dus moest ik zelf weer extra telefoonkosten maken. Ook mailcontact geprobeerd te krijgen met dynafix! Hier nooit reactie op gehad. Ik zou het dan ook netjes vinden als deze telefoonkosten worden vergoed.

Ook een klacht indienen over Dynafix?