Klacht Dynafix: Dynafix koerier niet langs geweest

Niels

Dynafix koerier heeft ons adres niet aangedaan in zijn route. Bij opbellen vertelde de koerier dat hij op de "11de etage was geweest" en heeft aangebeld. Opvallend, onze flat heeft 10 etages? Vandaag thuisgezet in de woonkamer, zowel de deurbel van de voordeur op de galerij alswel de bel bij het portiek zijn niet afgegaan. Ook beweerd de monteur te hebben geklopt op het raam, uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit niet klopt. Telefonisch gaf de koerier weinig blijk voor het zoeken naar een oplossing.

Compensatie aanbod naar inzicht dynafix.

Voorbeeld: bij Ziggo is de contractsvoorwaarde dat bij een "no-show" de klant 35,- ter compensatie krijgt. Nu vraag ik dit niet van dynafix (koerier, geen monteur) maar enige compensatie zou op zijn plek zijn wegens werkweigering van de koerier.

Niels
    De monteur is bereikbaar onder telnnr [ nummer verwijderd door moderator]
    Dynafix
    Geacht klant,

Op het doorgegeven referentienummer kan ik tot mijn spijt niets vinden, betreft dit een reparatie-aanvraag?
    Heeft u voor mij wellicht het IMEI-nummer van het toestel waar dit om gaat?

Bij voorbaat dank.

Dynafix WeCare Team.
    Beste Dynafix webcare,

Bedankt voor de snelle reactie! Het IMEI nummer is 357871059322126
    Dynafix
    Geachte klant,

Ik zie dat de koerier wel echt in de flat is geweest echter denk ik dat hier een misverstand is ontstaan. Ik denk dat de koerier bij het verkeerde appartement heeft gestaan waardoor er bij u natuurlijk niet is aangebeld. Dit is natuurlijk heel vervelend, dat snap ik van uw kant absoluut echter kan ik u hiervoor tot mijn spijt geen compensatie bieden.

Ik zie dat er een nieuwe afspraak is gepland voor morgen, mocht er hierbij nog iets zijn wat ik voor u kan betekenen verneem ik dit uiteraard graag van u.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Beste Dynafix webcare,

Dank voor de vriendelijke reactie. Ik deel het vermoeden dat de koerier voor het verkeerde adres stond, dit kan gebeuren. Alhoewel niet 100% vast staat dat de koerier fout zat is het wel zeer aannemelijk

Mijn klacht richt zich op de afhandeling na de waarschijnlijke fout van de koerier. De monteur gaf ons de schuld van het probleem. Ik krijg van de webcare geen oplossing of compensatie op mijn klacht. Ik kan deze klacht dan ook niet positief afsluiten, dit is jammer
    Niels
    Geen handeling verricht om mijn klacht weg te nemen door Dynafix.