Klacht Dynafix: Dynafix misleidt klanten bij reparaties aan Samsung S5 (schem)

Klachtnummer
# 251876
Gebruiker
Gerdadw
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Nadat Ik mijn Samsung S5 heb aangeboden, heft Dynafix me laten weten dat er Geen onderdelen beschikbaar zijn en ook niet binnenkort zullen komen.
Omdat Ik niet bereid ben om het door Samsung aangeboden toestel aan te schaffen, eist Dynafix dat Ik de reparatiekosten betaal.
Ik vind dit acceptabel omdat al Lang bekend was bij Dynafix dat er Geen vervangende schermen bestonden.
Dynafix misleidt hiermee klanten.

De oplossing

Ik eis mijn ongerepareerde toestel kosteloos terug en dat Dynafix andere Samsung gebruikers op haar site waarschuwt.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant, wij hebben zojuist op uw klacht gereageerd, deze is dubbel geplaatst.
    Dit is dan ook de reden dat we deze klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?