Klacht Dynafix: Fabrieksgarantie schade en nu gooien jullie het op oude schade

Belachelijk!!

Mijn iPhone 6 is een jaar geleden gevallen boven linkerkant heeft mijn toestel een beetje schade. Mijn toestel is nu 1,5 jaar oud. Nu een haar later na de valschade blijft mijn toestel hangen terwijl ik een filmpje kijk ik dacht zet hem uit en start hem opnieuw op nu laadde hij niet meer op blijft op de appel hangen beginscherm. Zou je zeggen dat sir toch echt onder FABRIEKSGARANTIE valt! Nee zeggen jullie want jullie zien de valschade van een jaar geleden links bovenkant scherm en dan gooien jullie het daar op wat dus zwaar belachelijk is!!!! Ik ben al 20 jaar klant van Vodafone die mij doorverwijzen naar jullie om mijn telefoon te laten repareren, krijg ik gisteren een factuur van 373 euro bel ik naar dynafix zegt ze ja dan moet je bij Vodafone zijn wij geven 1 jaar fabrieksgarantie en Vodafone het tweede jaar Vodafone stuurt mij toch naar jullie?!!!! Ik laat het hier niet bij zitten mijn telefoon start niet meer op daar kan ik niks aan doen!!! Echt waardeloos dat jullie dit op oude schade gooien!!!!

Dynafix
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare Team.
    Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht.

Tijdens de controle is gebleken dat uw toestel fysieke schade heeft in de vorm van een breuk in het scherm en een kromming. Door deze vormen van schade kunnen wij de garantie niet meer claimen bij de garantieverlener waardoor wij geen kosteloze reparatie kunnen uitvoeren. Met deze reden heeft de monteur een prijsopgave voor omruil opgemaakt. Wanneer u het niet eens bent met deze voorwaarden, dan kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de garantieverlener. De prijsopgave is terecht opgemaakt conform de garantie voorwaarden en zal ook gehandhaafd blijven.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?