Klacht Dynafix: Galaxy S6 laadt niet meer op door waterschade volgens reparateur

J.Jansen

Mijn mobiel Galaxy S6 heb ik gekocht op 29/2/2016 bij de Media Markt in Rijswijk(ZH)
Na 2 weken kreeg ik problemen met het typen van tekst. Sommige letters waren niet zichtbaar. Dit probleem ging echter weer vanzelf weg.
3 weken geleden kreeg ik een melding dat mijn batterij oververhit bleek te zijn, mijn mobiel de hele dag uitgezet, maar de melding bleef. Ik kon daarna ook mijn mobiel niet meer opladen.
Samsung in Den Haag centrum heeft hem opgestuurd naar Dynafix.
Na ongeveer twee weken gewacht te hebben werd ik op 22/6/2016 door de Samsung winkel gebeld dat mijn mobiel was teruggestuurd. Helaas was hij niet gerepareerd.
Van de rede sloeg ik stijl achterover. Mijn mobiel zou vochtschade hebben opgelopen, en valt niet meer te repareren.
Nog nooit heb ik problemen gehad met een mobiel m.b.t. vochtschade. Ik ga heel normaal met mijn mobiel om, heeft zeker niet in het water gelegen. Er zit een goede hoes omheen die tevens ook nog eens een goede bescherming biedt.

Ik hoop dat u nog eens kritisch naar mijn mobiel wilt kijken. Ik kan het niet bewijzen, maar misschien heeft mijn mobiel tijdens het transport van Samsung al schade opgelopen. Aangezien ik al vrij snel klachten kreeg met het toestel.
Ik wil dat mijn mobiel nog eens nagekeken wordt, en dat er niet direct een afwijzing komt omdat er vochtschade zou zijn.
Mocht mijn mobiel niet gerepareed kunnen worden dan zou ik graag gecompenseerd willen worden. Ik sta machteloos, omdat ik niks kan bewijzen, alleen mijn woord dat ik normaal met mijn mobiel omga. Een toestel met een bedrag van €469,00 moet toch wel bestand zijn tegen dagelijks gebruik.

Dynafix
    Geachte klant,

Wij hebben in uw toestel inderdaad vocht gevonden, dit is natuurlijk een heel vervelende situatie maar daar het opgedroogd vocht betrof kunnen wij met zekerheid zeggen dat dit niet tijdens transport gebeurt is.

Het betreft in dit geval witte sporen door een groot deel van het toestel, deze witte sporen zijn plekken waar vocht opgedroogd is.
    Dit zorgt ervoor dat uw toestel onherstelbaar is verklaard.

Vocht wil niet altijd zeggen dat uw toestel volledig onder water is geweest, dit kan ook veroorzaakt zijn door bijvoorbeeld bellen in een regenbui. Voor meer informatie over hoe vochtschade kan ontstaan wil ik u verwijzen naar onze website: http://www.vochtschade.info.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    J.Jansen
    Ik snap dat u vast wilt houden aan uw oordeel, scheelt weer reparatiekosten,, maar wanneer ik mijn mobiel toch even oplaadt ondanks de melding dat dit niet kan, en mijn mobiel net genoeg stroom heeft, gaat het mobiel gewoon opstarten. Hoe verklaart u dit als het niet meer te repareren valt.
    Wat ik ook raar vindt is dat de achterkant van mijn mobiel na reparatie er gewoon afvalt.

Ook een klacht indienen over Dynafix?