Klacht Dynafix: Geen duidelijkheid

# 197370
Ashleypouw

hallo,
ik heb mijn telefoon ter reparatie gedaan op zaterdag 12 november dit omdat mijn telefoon geen contact meer maakte als ik de oplader erin stopten. Ik heb mijn telefoon toen naar Vodafone gebracht die hem voor mij heeft opgestuurd naar dynafix dit pas naar dat mijn telefoon nog 4 dagen bij Vodafone zelf is blijven liggen , dit heeft naar mij mening al enige tijd geduurd hij kwam 17 november pas aan. Vervolgens heb ik via de reparatie status kunnen mee volgen dat mijn telefoon niet te maken valt en heb nu al sinds 18 november in mijn status staan: Product gecrediteerd door externe technische dienst hier wacht ik tot de dag van vandaag nog op het enige raare aan dit verhaal is dat dynafix aan geeft dat ik op samsung moet wachten dat hun goedkeuring moeten geven en dan een code zou moeten ontvangen waarmee ik naar Vodafone kan. Tot mijn verbazing nam ik vandaag contact op met Samsung en hun vertelde mij dat ze nog helemaal geen informatie hierover gehad hebben van dynafix.

er werd gezegd dat ik hem hooguit 10 dagen kwijt zou zijn maar we zitten vervolgens al bijna op 2 weken en Samsung geeft zelfs aan dat als ik eind volgende week nog geen bericht heb ik opnieuw contact met ze moet opnemen? dus dat betekent dat ik nog een hele week als het niet langer word wachten kan ik snap niet wat er zo moeilijk is aan goedkeuring geven ik heb daarbij nog steeds garantie op mijn telefoon en heb er een verzekering op lopen en hij is niet maakbaar dus de enigste optie is of geld terug of een nieuwe telefoon waarom moet dit dan zo lang duren en dat aangezien ik ook nog geen tijdelijk toestel heb gekregen en het nu moet doen met een telefoon vol barsten.

Dynafix
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare Team.