Klacht Dynafix: Geen garantie gehonereerd

# 190100
Dvdh

Op 29 september 2016 heb ik bij Vodaphone een contract afgesloten icm een Samsung S7.2 weken na gebruik is het scherm van de camera aan de achterzijde kapot gesprongen terwijl die in het hoesje op de voorzijde op tafel lag.Als eerste naar de samsung winkel, zij gaven aan dat dit niet onder de garantie viel en 80,-euro om het toestel te repareren.Online kwam ik op het forum van samsung en zag dat ook andere dit probleem hebben.De Samsung winkel adviseerde mij het toestel voor garantie op te sturen naar Dynafix. Ook vodaphone winkel kreeg ik dit advies.Ik heb dat toen gedaan en na 2 dagen bericht dat het niet onder de garantie viel 240,- euro koste om hem te repareren 70,- om hem ongerepareerd te retourneren of kosteloos kon ik afstand doen van telefoon.Ik heb ze gemaild zonder reactie terug te ontvangen en heb ze gebeld. Ze zeiden mij voor garantie contact op te nemen met samsung. zij stuurd mij nu op haar beurt voor garantie terug naar Dynafix. Mijn vraag is hoe moet ik dit oplossen.

Ik wil garantie, een werkend toestel, evt gemaakt of vervangen en de kosten voor het bellen met dynafix 40,- retour.

Dynafix
    Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wanneer het toestel uiterlijke schade vertoont, vervalt de garantie. De prijsopgave is terecht. Indien u het hier niet mee eens bent, mag u dit voorleggen bij Samsung. Wanneer zij van mening zijn dat dit onder de garantie valt, pakken zij dit met ons op.

Wecare team Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?