Klacht Dynafix: geen reacties op vragen

Klachtnummer
# 182113
Gebruiker
Ike360x
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Telefoonlader toegestuurd ter reparatie binnen 3 maanden na aankoop telefoon. Zat nog garantie op. Krijg ik het bericht dat het niet onder garantie valt. kosten 108,95 voor een telefoonlader!!! Bij vragen krijg je geen antwoord behalve een geautomatiseerd bericht. Vervolgens de melding dat het Imeinummer verkeerd was. Dat het om een autoloader zou gaan. Weer vragen gesteld en alleen de reactie wat wilt u met uw reparatie.

verder niks te horen gekregen. Waardeloze "service", afzetters, oplichters en gewoon slecht. Je kan beter gewoon je verlies nemen en een nieuwe lader online bestellen. Scheelt een hoop tijd en ze draaien toch alles naar hun hand.

De oplossing

vervanging van het defecte artikel wat binnen de garantie is toegestuurd en volgens HTC nog binnen de garantie valt

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,
    Ik ben voor u aan het kijken waarom de kassabon niet geaccepteerd is en wat de exacte reden hiervoor is.
    Ik zie dat u inmiddels wel afstand gedaan heeft van het product?

    Sowieso ga ik u op de hoogte stellen zodra ik een reactie ontvang van mijn collega omtrent de uitgezette navraag hierover.
    U hoort zo spoedig mogelijk van mij.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    Ike360x
    Datum
    Beste,

    Het klopt dat ik afstand heb gedaan. Na meerdere malen contact gezocht te hebben en telkens geen reactie te hebben gehad of totaal onduidelijke automatische mails heb ik afstand ervan gedaan omdat het mijn inziens niet ging verbeteren/veranderen.