Klacht Dynafix: Geen reparatie plaatsgevonden, ondanks klachten en symptonen
Details
Klacht
Mijn telefoon vergrendeld het scherm van de telefoon indien ik gebeld wordt. Hierdoor kom ik tijdens bellen niet in de telefoon, scherm blijft zwart. Onder andere kan ik dus niet het telefoongesprek beeindigen.Daarbij krijg ik niet alle inkomende telefoongesprekken binnen indien mijn scherm vergrendeld is. Is dit wel het geval dan krijg ik dit in de vorm van als het scherm aanstaat in plaats van de slides.
Telefoon is opgestuurd.
"Wij hebben uw reparatie ontvangen met de klacht: Symptoom niet beschikbaar.
Aan uw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Klacht niet geconstateerd
De uitgevoerde reparatie is middels een algehele test gecontroleerd."
Dit terwijl het probleem gemakkelijk te constateren is. Vanuit het personeel (2) bij MediaMarkt kreeg ik zelfs dat ik de telefoon voor dit diende op te sturen.
Zojuist telefonisch contact gehad met MediaMarkt. Werd aangegeven dat ik de telefoon opnieuw dien op te sturen. Ik moet dus zodra de telefoon terug is bij MediaMarkt extra naar MediaMarkt rijden, wat niet om de hoek is en zeker 25km. Weer opsturen, vorige keer duurde het bijna een half uur voordat de werknemer alles ingevuld had en ik klaar was. Oftewel een hele middag ben ik dan weer kwijt. Waarschijnlijk komt mijn toestel ook nog eens terug zonder pantserscherm die ik erop had.
Gewenste oplossing
Op korte termijn de reparatie correct uitvoeren en anders aankoopprijs terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.