Klacht Dynafix: Geen reparatie plaatsgevonden, ondanks klachten en symptonen

Klachtnummer
# 318278
Gebruiker
Lysvo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn telefoon vergrendeld het scherm van de telefoon indien ik gebeld wordt. Hierdoor kom ik tijdens bellen niet in de telefoon, scherm blijft zwart. Onder andere kan ik dus niet het telefoongesprek beeindigen.

Daarbij krijg ik niet alle inkomende telefoongesprekken binnen indien mijn scherm vergrendeld is. Is dit wel het geval dan krijg ik dit in de vorm van als het scherm aanstaat in plaats van de slides.

Telefoon is opgestuurd.

"Wij hebben uw reparatie ontvangen met de klacht: Symptoom niet beschikbaar.
Aan uw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Klacht niet geconstateerd
De uitgevoerde reparatie is middels een algehele test gecontroleerd."

Dit terwijl het probleem gemakkelijk te constateren is. Vanuit het personeel (2) bij MediaMarkt kreeg ik zelfs dat ik de telefoon voor dit diende op te sturen.
Zojuist telefonisch contact gehad met MediaMarkt. Werd aangegeven dat ik de telefoon opnieuw dien op te sturen. Ik moet dus zodra de telefoon terug is bij MediaMarkt extra naar MediaMarkt rijden, wat niet om de hoek is en zeker 25km. Weer opsturen, vorige keer duurde het bijna een half uur voordat de werknemer alles ingevuld had en ik klaar was. Oftewel een hele middag ben ik dan weer kwijt. Waarschijnlijk komt mijn toestel ook nog eens terug zonder pantserscherm die ik erop had.

De oplossing

Op korte termijn de reparatie correct uitvoeren en anders aankoopprijs terug

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Erg vervelend om te vernemen dat u na de reparatie nog dezelfde klachten ervaart met uw toestel. Dit is zeker niet de bedoeling. Wanneer we de informatie in het systeem erbij pakken zien we zoals u aangeeft dat de monteur de klachten ondanks een uitvoerige analyse niet heeft kunnen constateren. Dit soort klachten kunnen echter verschillende oorzaken hebben waaronder het volgende:

    - Een probleem in een back-up of bepaalde app die u gebruikt
    - Het gebruik van een screenprotector welke over de proximity sensor zit
    - Het gebruik van een hoesje welke over de proximity sensor zit

    Het is dan ook te adviseren om deze zaken eerst te controleren alvorens u het toestel opnieuw naar ons verstuurd.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen