Klacht Dynafix: geen update over status.

SvT

telefoon met uitvallend beeldscherm binnen fabrieksgarantie opgestuurd naar Dynafix (ontvangen op 10-8-19 bij Dynafix).

Ruim 2 weken later toestel terug gekregen, dezelfde dag het probleem terug.

contact gezocht met de klantenservice (per telefoon). Toestel moet opnieuw aangemeld worden en zal kostenloos worden opgehaald.

26-9-19 is een scherm module besteld door dynafix.

Verschillende malen om een update gevraagd per mail. (4-10/ 7-10/17-10/1-11)

Als antwoord ontvang ik terug "er is geen levertijd van onderdelen bekend, wij sturen regelmatig een herrinnering naar onze leveranciers".

Echter zit ik al sinds eind augustus met een kapot toestel/ zonder toestel zonder zicht wanneer deze terugkomt.

het aangeven van verwachte datum van afronden van de reparatie of het leveren van een nieuw toestel wanneer de levering langer duurt dan 14 dagen van dit schrijven (05-11-19)

SvT
    Er is reactie op mijn mail gekomen, ze zouden de levertijd navragen.
    De dag erna een reactie dat de levertijd niet bekend is.
    Verder geen reactie betreft een gepaste alternatieve oplossing.
    Beste heer van Tol,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Wij hebben navraag gedaan bij de desbetreffende afdeling. Zodra wij reactie ontvangen laten wij dit u zo spoedig mogelijk weten.

Beste Dynafix.

Bedankt voor jullie antwoord.

Ik wacht de reactie van de betreffende afdeling af.

Mvg Stefan
    Het is nu 17 November.

Geen terugkoppeling meer gehad van dynafix.
    En ook geen Telefoon.

Beste dynafix. Kom eens met een fatsoenlijk antwoord waar ik als klant iets aan heb!

Julie wachten nu Al sinds 26 September op een schermmodule. (Moet deze op bestelling gemaakt worden?)

Ok afwachting van jullie snelle reactive op dit bericht.

Gr.
    Stefan.

Geachte heer Van Tol,

Uw melding hebben wij in goede orde ontvangen.

Momenteel wachten wij nog op onderdelen. Zodra hierover meer bekend is zullen wij u op de hoogte brengen. Wij begrijpen uiteraard dat dit een vervelende situatie is, waarvoor onze welgemeende excuses.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix.

SvT
Er is geen oplossing. Dynafix heeft nog steeds geen inzicht betreft de levertijd van de bestelde onderdelen. De enige informative welke de klant krijgt is dat dynafix wacht op onderdelen en dat ze het vervelend vinden. @dynafix: kunnen jullie een vervangend toestel leveren voor de duur van de reparative?!

Ook een klacht indienen over Dynafix?