Klacht Dynafix: geld ingehouden en komen afspraak niet na

Leeuw

Mijn zoon heeft van zijn zuur verdiende centen € 24,95 betaald voor express service reparatie binnen 24 uur aangemeld op zondag avond ze kwamen het toestel op maandagavond ophalen dan ga je er vanuit dinsdag retour...contact gehad met dynafix nee mevrouw het toestel krijgt u woensdag of later retour ik zeg oooh dan krijgt mijn zoon zeker de 24,95 retour nee mevrouw die is hij kwijt dan had hij maandag voor 15 uur het toestel moeten aanmelden ik zeg ik heb het zondagavond aangemeld nog eerder als maandag 15 uur ophaaltijd is hetzelfde als je zondag aanmeldt is het maandagavond en meld je maandag aan ook??? Ik zeg dan had u helemaal geen 24,95 mogen afrekenen!!! volgens hun wel dit kan toch echt niet ik eis dat mijn zoon de 24,95 terug ontvangt hij is 16 jaar en moet hier hard voor werken dit is niet een normale mentaliteit krijgt mijn zoon het bedrag niet retour schakel ik rechtsbijstand in

dat mijn zoon zijn € 24,95 terug ontvangt

Leeuw
    Dynafix heeft nog niet eens het fatsoen om op mails te reageren
    Dynafix
    Geachte klant,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.

Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij de case onderzocht.
    De Ophaalservice Express is alleen van toepassing indien een reparatie wordt aangemeld op maandag t/m donderderdag voor 15.00 uur. Zondag valt hier dus niet onder. Deze voorwaarden worden vermeld op de website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-gebruik-van-de-ophaalservice/.
    Verder zien wij dat het toestel op maandagavond is opgehaald, waarna het dinsdag is gerepareerd. Vervolgens is het toestel op woensdag terug geleverd.
    Uw verzoek tot terugbetaling kunnen wij niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

Leeuw
hun zeggen geld ben je kwijt dan had je hem maandag voor 3 uur moeten aanmelden en niet zondagavond maar dan hadden ze het geld ook niet mogen inhouden op zondag!!

Ook een klacht indienen over Dynafix?